. בلَم مے خوآهـב
تنهایی دخترک
دختری در اوج غم
בلَم مے خوآهـב

בلَم مے خوآهـב یـڪــــ مـــیــس ڪــــآل بآشــم برایــــتـــ

شمآره ای ڪـــــﮧ سیوش نـڪــــرבه اے...

زیر لـبــ تــڪــــرآرم ڪــــنے،

و بـﮧ یآבم نیآورے!

בلَم مے خوآهــב بے اجازه ے تـــو

پآבشآهے ڪــــنم בر نآخوבآگـــــــآهــــتـــ



نظرات شما عزیزان:

Mina
ساعت1:34---28 تير 1394
عااااااااااااااالي
موفق باشي


masumeh
ساعت18:06---18 خرداد 1394
سلام
خوبی؟
عذر میخوام به خاطر امتحاناتم زیاد نمیتونم سر بزنم
اما دلم برات تنگ شده خیلییییییییییییییییـ...
گفتم بیام که تو چت هم پیدات نکردم.
موفق باشی خدافظ.
هه


masumeh
ساعت18:02---18 خرداد 1394
آرزو ميـــكنـــم خــــدا بـــي گِــــره ، بـــبافــــد طــــرح آرزوهــــايــــت را ...


masumeh
ساعت18:01---18 خرداد 1394
در دنیایی که همراه اول و آخر خداست
هیچکس تنها نیست


masumeh
ساعت17:59---18 خرداد 1394
اگر در دورترین مکانها...
یا که نه...
در "لامکان" باشد...
و به اندازه زمانها "فاصله"داشته باشد...
باز هم می شود که"بشود"...
اگر...
"امید" من و "خواست" خدایم، "یکی" باشد...


محمدرضا محتشمی
ساعت0:25---18 خرداد 1394
میس کال عزیز
زیر لب زمزمه ات کردم.
به خدا تقصیر من نیست
از آنجا که بخت تو برگشته
عروس در حجله نر گشته.
کجایی شور جوانی که یادت به خیر
یادم رفت
راه در جهان یکی است و ان راه راستی است.
اگر عشق زیبارویان مجالی برایت گذاشت
سری هم به وب سایت دوستداران زرتشت به نام « پارسی سبز پوش » بزن.
از طرف سیصدوسیزدهمین نفر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط نازنین خانوم دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:, (1:16) |